قیمت سوله – ساخت و اجرای سوله - سوله|سوله سازی|ساخت سوله
16017
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-16017,single-format-standard,qode-social-login-1.0,qode-news-1.0,qode-quick-links-1.0,qode-restaurant-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,paspartu_enabled,paspartu_on_bottom_fixed,qode_popup_menu_text_scaledown,qode-theme-ver-12.0.1,qode-theme-bridge,bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.2,vc_responsive
 

قیمت سوله – ساخت و اجرای سوله

قیمت سوله – ساخت و اجرای سوله

قیمت سوله – ساخت و اجرای سوله

اگر اولین بار است که به فکر ساخت سولهافتاده‌اید، ممکن است از خودتان بپرسید «هزینه ساخت سوله قیمت سوله و قیمتاجرای سوله چه قدر است؟» درحالیکه ما می توانیم برای مقاصد برنامه ریزی شما، محدوده قیمت ارائه کنیم، فولاد و اسکلت فلزی یک کالای پیچیده است و عوامل متعددی وجود دارد که هزینه ساختمان های فلزی را تحت تاثیر قرار می دهد.

هزینه ساخت و تحویل سوله

شکل ۱ – هزینه ساخت و تحویل سوله

چرا هزینه ساختمان های اسکلت فلزی و قیمت سوله به شدت متفاوت است ؟

یک ساختمان اسکلت فلزیچه هزینه‌ای دارد؟ خوب، هزینه یک ساختمان فولادی می تواند به دلیل دقت برآورد ، کیفیت خدمات در ساخت و خدمات پس از ساخت ، کیفیت ساخت اسکلت فلزی  در کارگاه و نصب در سایت پروژه ، قدرت خرید، فروش فعلی و سایر مسائل مختلف، از شرکت به شرکت متفاوت باشد. هزینه‌های اجرای اسکلت فلزی ساختمان یا اجرای سوله می‌تواند روز به روز حتی تغییر کند اگر افزایش قیمت غیرمنتظره به صنعت فولاد جهانی ناشی از افزایش تقاضا، کمبود عرضه یا امور جهانی وارد شود.

آیا شما می توانید هزینه دقیق ساخت سازه فلزی را در لیست قیمت سوله پیدا کنید؟

هنگامی که به هزینه اجرای اسکلت فلزیمی رسیم، یک تصور غلط رایج این است که یک قیمت استاندارد برای هر اندازه ساختمان وجود دارد. هنگامی که مشتریان ما از ما میپرسند هزینه ساخت اسکلت فلزیچقدر است، معمولا ما از «لیست قیمت» یا «کاتالوگ قیمتها» خواهیم پرسید. در حالی که ما متوجه می شویم که چرا یک سازنده بار اولی انتظار دارد که لیست استاندارد هزینه های ساخت ونصب سوله را تهیه کند، لیست دقیق هزینه های ساختمان فلزی برای هر ساختمانی نیاز به برآورد روزانه هر اندازه در هر منطقه ساخت دارد.

فقط به من یک ایده بدهید: هزینه ساخت سوله چقدر است؟

ساختمان های فلزی پیش ساخته مانند سوله با کاربرد مختلف از ساختارهای اولیه است که معمولا در مجتمع های صنعتی تا سازه‌های کاملا قابل تنظیم و طراحی شده متناسب برای انواع مختلفی از اجزای تشکیل دهنده نه تنها در ایران بلکه در سراسر جهان یافت می شود. هر ساختمان نیاز به مقادیر مختلف فولاد دارد تا سازه مناسب برای استفاده در مکان مورد نظر ایجاد شود. به شما ایده ای می دهد که هزینه های ساختمان فلزی چقدر است، در زیر چهار اندازه ساختمان عمومی و محدوده هزینه های معمولی برای هر اندازه است.

۳ عامل موثر بر هزینه ساخت و نصب سوله

طراحی سوله

سوله فولادی از طرح  اولیه ای که معمولا در مجتمع های صنعتی تا سازه‌های کاملا قابل تنظیم تبدیل شده اند که برای کاربردهای متنوع متنوعی نه تنها در ایران بلکه در سراسر جهان طراحی شده است. هر ساختمان نیاز به مقادیر مختلف فولاد دارد تا سازه مناسب برای استفاده و مکان مورد نظر ایجاد شود.

قیمت فولاد

فولاد کالااست و قیمت آن تحت تأثیر انواع مختلفی از عوامل جهانی است. اخیرا شاهد بهبود بخشیدن به برخی از کشورهای اروپایی، بلایای طبیعی مختلف و تغییرات در مالیات های وارداتی بوده ایم که همگی بر قیمت فولاد تأثیر می گذارند.

مقیاس اقتصادی

شرکتی که شما انتخاب می‌کنید تا طراحی سازه اسکلت فلزی  یا  طراحی سولهشما را  بعهده گیرد تا حد زیادی بر قیمت نهایی تأثیر می‌گذارد. بعضی از تامین کنندگان دارای قدرت خرید بیشتری هستند که در قالب قیمت های پایین تر به فروش می رسند و برخی دیگر خطاهای طراحی دارند که باعث تغییرات قیمت می‌شود.

قیمت سوله نهایی محاسبه شده چگونه است؟

شش فاکتور اصلی مستقیما به طراحی سولهمربوط می شود که بر قیمت ساخت سولهتاثیر می گذارد. در حالی که برخی از عوامل نسبتا مشابه از شهرستان به شهرستان هستند، عوامل دیگر می تواند ساختمان منحصر به فرد طراحی شده و برآورد شده برای هر درخواست مشتری، به شرح زیر است:

بار باد

باد قیمت

عرض، ارتفاع و شیب سقف

شما ممکن است فکر کنید این بخش بدون توجه مانده است اما یک اندازه گیری است که ممکن است از یاد رفته باشد. سوله‌های فولادی می توانند عرض پهنای مختلفی داشته باشند که نیاز به فولاد بیشتری دارد. افزایش طول برعکس، به طوری که ساختمان پهنتر یا بلندتر اثرگذار است قیمت را تغییر نخواهد داد.

پهنا، ارتفاع و شیب بام قیمت

بار برف

بار برف قیمت

بازشو

بسیاری از مردم علاقه مند به وجود بازشون در سوله خود هستند. این سبک ساختمان نیاز به افزایش بار باد مربوطه دارد زیرا هیچ دیواره ای برای خنثی شدن باد وجود ندارد که به نوبه خود سقف را بلند می‌کند.

بازشو دیوار قیمت
ok

شرایط لرزه ای

سوله فلزی نیز برای مقاومت در برابر شرایط لرزه ای طراحی می‌شوند.

شرایط لرزه‌ای قیمت

اعضای مختلف

در ، پنجره و نورگیر قیمت
بله
بدون نظر

ارسال دیدگاه