فروش سوله دست دوم - سوله|سوله سازی|ساخت سوله
15949
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-15949,single-format-standard,qode-social-login-1.0,qode-news-1.0,qode-quick-links-1.0,qode-restaurant-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,paspartu_enabled,paspartu_on_bottom_fixed,qode_popup_menu_text_scaledown,qode-theme-ver-12.0.1,qode-theme-bridge,bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.2,vc_responsive
 

فروش سوله دست دوم

فروش سوله دست دوم

فروش سوله دست دوم

سوله های دست دوم / سوله های کارکرده : سوله های دست دوم و کارکرده به سوله هایی گفته می شود که قبلا مورد استفاده قرار گرفته اند و اکنون خریدار به دلیل صرف بودجه و سرمایه کمتر مایل به خرید آن هاست .

مهم ترین دلیل که خریداران را به سمت خرید سوله های دست دوم سوق می دهد همین قیمت پایین آن هاست اما باید توجه داشت که کیفیت فدای قیمت پایین این سازه ها نشود خریدار به هنگام خرید سوله ها باید از فروشندگان تضمین سازه ی خریداری شده را بخواهند تا بعد از نصب سازه در محل مورد نظر هزینه تعمیرات قطعات فرسوده و از کار افتاده به هزینه های خرید اضافه نشود و صرفه ی اقتصادی آن زیر سوال نرود .

ابعاد سوله :

نیز در خرید سوله های دست دوم نقش دارد : طول , عرض دهانه سوله و ارتفاع سوله که باید متناسب با درخواست خریدار و کاربری سوله باشد از دیگر موارد مورد توجه سال ساخت سوله است و اینکه سوله خیلی قدیمی و فرسوده نباشد تا در مدت زمان تعیین شده پاسخگوی نیازهای خریدار و کارفرما باشد .

وزن سوله نیز می تواند در این زمینه تاثیرگذار باشد اینکه سازه وزن خیلی سنگینی نداشته باشد تا هزینه های حمل و نقل و نصب سازه خیلی زیاد نباشد و به سرعت بتوان سازه ی خریداری شده را نصب نمود .

نکته ی قابل توجه در سوله های دست دوم این است که این سازه ها باید در مکان هایی احداث و نصب شوند که شهرداری و نظام مهندسی به آن مناطق نظارتی نداشته باشند زیرا سوله های کار کرده در برخی موارد مورد تایید این واحدها نمی باشند .

کیفیت سوله های دست دوم :

کیفیت این سوله ها بر اساس یکسری موارد تعیین می شود یکی از این موارد روش ساخت سوله است اینکه به کدام روش ساخته شده است , مورد دیگر تاریخ ساخت سوله است سوله های خیلی قدیمی کیفیت و کارایی خود را از دست داده اند و بهتر است از این سوله ها استفاده نشود چرا که هزینه ها و محدودیت های زیادی برای خریدار در پی خواهد داشت .

خرید سوله دست دوم, سوله, سوله کار, سوله های دست دوم, فروش سوله

سوله دست دو

 فروش سوله دست دو : شرکت های مختلفی در عصر حاضر در تمام دنیا و نیز در کشور ایران اقدام به فروش سوله در انواع متفاوت تیرورقی، سوله های خرپایی و یو بی ام کرده اند که به دلیل داشتن مزایایی که عمده ی آن ها سرعت در ساخت سوله همراه با مقرون به صرفه بودن می باشد، مورد استقبال زیاد از جانب صنعتگران و صاحبان صنایع گوناگونی که نیازمند فضاهای وسیع مسقف در عین داشتن انسجام و استحکام زیاد می باشند، قرار گرفته است.

سوله های خرپایی بهترین نوع سوله ها در میان انواع دیگر می باشند که بدون محدودیت در ساخت می توانند برای انواع مشاغل و کاربردها مورد استفاده قرار بگیرند و با توجه به استقبال مردم ، فروش سوله در نوع سوله سبک و فوق سبک آن ها نیز متداول شده و هزینه ی کمی را با توجه به داشتن امکانات و مزایای زیاد در عین منسجم بودن در برابر شرایط جوی و بارهای وارده گوناگون، برای استفاده کننده از آن ها در بردارد.

سوله مدرن یو بی ام

در مرتبه ی بعد از سوله های خرپایی، سوله مدرن یو بی ام ((ubm دارای بیشترین میزان فروش سوله هستند . این سازه ها سرعت ساخت بسیار بالایی دارند و هزینه ها تا حدود ۵۰ درصد نسبت به انواع دیگر کاهش داده اند. اما در خرید آن ها نباید ویژگی محدودیت استفاده ارز آن ها را برای برخی موارد و کاربردها از یاد برد.

در کنار این توضیحات لازم به ذکر است که فروش سوله در انواع دست دوم آن ها نیز بعضا توسط برخی شرکت ها اتفاق می افتد که به مراتب دارای هزینه ای کمتر برای کاربران می باشد که البته در کنار صرفه ی اقتصادی آن ها باید توجه خاصی به این که سوله متناسب با کاربرد مورد نظر ما باشد و عیوب احتمالی آن ها رفع شده و به درستی نصب و اجرا شود را به این موضوعات مبذول داشت.

خرید سوله های دست دوم 

؛ امروزه استفاده از سوله ها به دلیل اشغال فضای کم و کاهش هزینه و قابلیت دمونتاژ نسبت به سازه های بتنی افزایش یافته است. سوله ها سازه های فلزی هستند که برای کاربری های مختلف مناسب هستند .

ساخت سوله یک امر کارشناسانه است که نیاز به اطلاعات تخصصی دارد. بنابراین برای خرید سوله باید ابتدا شرکت مورد نظر را از لحاظ رعایت استانداردهای ساخت و داشتن تجربه کافی در ساخت سوله های مختلف انتخاب کرد بعد از انتخاب، مشاوران شرکت با توجه به بودجه خریدار و نوع سوله درخواستی اعم از سوله نو یا دست دوم، گزینه ها را پیشنهاد می کنند. در صورتی که خریدار بودجه کمی داشته باشد، در حال راه اندازی شغلی نوپا باشد و نمای ظاهری سوله برایش مهم نباشد، سوله دست دوم گزینه مناسبی برای خریدار است و در صورت انتخاب درست باعث کاهش چشمگیر هزینه ها می گردد.

در انتخاب سوله دست دوم توجه به یک سری از موارد مثل وزن سازه، رنگ مورد استفاده، پوشش اسکلت و عمر سازه حائز اهمیت است و در مواردی که به وزن سوله دقت نشده باعث ایجاد هزینه های زیاد شده است. سوله های دست دوم سوله های استفاده شده ای هستند که بعد از جداسازی قطعات، در انبار دپو می شوند و در بعضی صنایع مثل اتومبیل سازی ومرغداری ها و …. استفاده می شوند

مزیت خرید سوله های دست دوم:

  1. از لحاظ قیمت مقرون به صرفه هستند.
  2. زمان راه اندازی سوله کمتر است.
  3. حق انتخاب با توجه به بودجه بیشتر است

اما انتخاب سوله نو بر سوله دست دوم از لحاظ کیفیت مصالح و عمر سوله ارجحیت دارد و برای همه مشاغل خرید سوله دست دوم پیشنهاد نمی شود. خریدار سوله نو با سه گزینه روبرو است که عبارتند از سازه های فلزی، سازه های خرپایی و سازه های ubm که خریدار با توجه به ویژگی های هرکدام  و بودجه و شرایط مکانی ممکن است یکی از این سه نوع را انتخاب نماید امروزه به دلیل مزایای سازه های خرپایی از قبیل  مقرون به صرفه بودن و قابلیت جابجایی و نصب دوباره این سازه ها نسبت به سازه های دیگر طرفدار بیشتری پیدا کرده اند.

فروش سوله دست دوم :

فروش سوله در عرصه ی صنعت سوله سازی در چند سال اخیر پیشرفت زیادی کرده است. فروش سوله می تواند بسیار سوله ی نو و تازه ساخت باشد و یا به صورت سوله های دست دوم باشد. برای فروش سوله دست اول عوامل موثر می تواند شامل عوامل زیر باشد که باید در هنگام خرید به آن دقت نمود :

  • سال ساخت سوله
  • کیفیت سوله
  • میزان تخریب سوله
  • نوع سوله

افرادی که در عرصه ی فروش سوله می باشند قیمت سوله ی قابل فروش را بر اساس موارد بالا تعیین می کنند. مسلما سوله هایی که سال ساخت آنها جدید تر باشد قیمت های بالاتری را دارا می باشند این موضوع به ویژه در سوله های دست دوم موثر می باشد.کیفیت سوله نیز عامل موثر دیگری است. هر چه سوله ی دست اول و یا دست دوم از اجزا و مصالح مرغوب تری ساخته شده باشد بر میزان قیمت فروش تاثیر گذارد بوده و قیمتی بالا تر دارا است.

میزان تخریب سوله در سوله های دست دوم عامل بسیار موثری است. در صورتی که سال ساخت سوله برای سال های قدیمی تر باشد امکان این که تخریب زیادی را دارا باشد نیز زیاد است و در این صورت قیمت پایین تری دارد البته یک استثنا وجود دارد که در صورتی که در ساخت سوله از ابزار موغوبی استفاده شده باشد امکان تخریب کم تر است اما باز هم قیمت کمتری دارا است.

تاثیر نوع سوله در قیمت فروش

سوله ها دارای سه نوع سوله خرپایی، یو بی ام و تیرورقی می باشند قیمت فروش با توجه به نوع سوله به صورتی است که تا حدودی به میزان مصالح به کار رفته نیز بستگی دارد. سوله های تیر ورقی سوله های قدیمی می باشند اما مصالح به کار رفته در آن مرغوب است و چون فولاد زیادی در آن به کار رفته است به همین دلیل قیمت بالایی دارد  سوله های یو بی ام نیز همین ویژگی را دارا می باشند و فولاد زیادی در آنها به کار رفته است این نوع سوله نیز از نظر کیفیت از سوله های تیرورقی بالا تر بوده و قیمت بیشتری را دارا  هستند اما سوله های خرپایی با کیفیت بسیار بالاتر و وزنی سبک تر با مقاومتی عالی دارای قیمت بسیار پایین تر می باشند.

 

بدون نظر

ارسال دیدگاه